Senaste Inlägg

mittiveckan

och vädret är inte alls som igår....... steg upp tidigt, men sitter ändå här och nördar mig. Måste ta och hitta på något alltså. Klockan 13 hos ryggdoktorn är det enda som står på agendan. Sen blir det väl stallet senare i e.m.
Timon är halt på höger fram. Vet inte vad som hänt, upptäckte det igår i stallet efter en stund. Rasmus ligger och sover, ska nog ta ut honom på en prommis. Inte det bästa han vet precis, redan när jag borstar tänderna vet han att ngt är i görningen och han gör sig så liten han kan i sin bädd. När ska detta gå över?

Men en sväng på graven ska jag göra idag, stenen ska visst vara på plats. Ett halvår idag. Saknade vännen.
Om två helger blir det svamp plockning igen. Denna gång utan Isa. Hoppas på mkt kantareller, det gillade hon :)

Nu ska jag röra på påkarna!

2 Kommentarer

Postat av: erica den 2009-08-26 @ 10:18:10

fint:-)

Postat av: ÅM den 2009-08-26 @ 12:09:34
http://ronnvik.blogspot.com

Å så det var därför han inte ville gå igår kanske?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback