Senaste Inlägg

Ikea!

med mejan!!!! på söndag.... och det blir ikea uppe i norrsverige, kul att se hur den affärn ser ut :D sen lite sova i Luelå, med div projekt där under måndagen........

I helgen har jag delvis suttit, delvis stått, delvis hjälp till, delvis ätit under dom nationella tävlingarna på Hippo nere i shtan! Jag älskar tävlingar, klasser upp till 1.50 och det är höjder kan jag lova!
Storbesök i form av Lotta Schultz med totalt sex hästar, OS hästen Calibra II var en av dom som oturligt inte hann starta en enda klass efter att oturligt lyckats bryta av högra underkäken. i boxen, natten mot lördagen aj aj aj :( Jag hann iaf se den i boxen på fredagen IRL! Tur i oturen så fick dom hjälp i Uppsala och snart kan han ridas igen :)
Hennes andre häst Cassino 3 är ju oxå en riktig tipp toppare! en sån vill jag ha när jag blir stor!!!! :D

Snart är det bara att ta fram krattan för att få bort allt det gula på gräsmattan..... mucho mucho!!!

Kvällsprommen!



4 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2008-09-30 @ 12:45:20
http://fannysundstrom.blogg.se/

va kul med nationella!! :D

Postat av: Anonym den 2008-09-30 @ 12:50:43

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

Postat av: Fanny den 2008-09-30 @ 22:22:41
http://fannysundstrom.blogg.se/

TACK TACK!! :D känns kanon kul! mkt nytt, men bara man kommer in i det så tror jag att jag kommer trivas som fisken i vattnet.

Jag vet, är dålig på att vara inne.

Vi MÅSTE byta lite musik, har nästan inge nytt.

Kanske är inne ngn kväll här i veckan.



kram kram kraaam

Postat av: Isa den 2008-10-02 @ 01:52:16

Men oj vilken olycka! Hur lyckades pollen med detta???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback