Senaste Inlägg

halvtid innan ledighet igen

tog ledigt på fredag, för på torsdag kväll åker jag ner till stan igen. Stora nationella tävlingar på Hippo med hööga klasser!!!!!! sånt kan jag sitta och titta på heldagarna utan att få minsta träsmak där bak!

Agilityn igår då?? KANON! Jag har en sån duktig hund, han lärde sig hoppa däcket och han fortsätter älska alla tunnlar :D

Fick mig en överraskning i söndags när jag kom hem.... mamma hade varit så gullig och gjort höstfint här utanför mig.

Llite halvt besviken på min klänning från me&i, den svarta med vita prickar...... dock ett vanligt problem skulle jag tro.... det ser ut som om dom vita prickarna blivit lite fägade av det svarta, så dom är lite dassiga i färgen.... men men vad gör man, den måste ju tvättas nån gång gärna.
Sen fick jag hämta den andra klänningen idag!!!!!! *fin*

Timon tuggar järnet på ett ben och jag väntar på att skinksteken ska bli klar så vi får gå ut, härligt i skogen!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback