Senaste Inlägg

Alright!

Okey Lina anill Sundström!! Jag antar väl utmaningen då :P


Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Då kör vi!
1. Jag har ett stort begär på kakor i alla former.... hårda kakor, mjuka kakor, kladdiga kakor, chokladiga kakor, nyttiga kakor, feta kakor, långpanne kakor.... ja listan kan göras lång!


2. Jag har... nä MÅSTE alltid ha ett arméns hudsalva med mig, vart jag än far, annars blir det panik.


3. Jag har ibland svårt att få ut tummen ur r*ven när det gäller att fixa saker hemma, och när jag väl får ut den så kan jag fixa och dona i timmar.... allt för många timmar ibland.


4. Jag kan gärna ta till mottot: "men på måndag, då minsann"


5. Jag har beställt en spronkans ny skoter!!!!!! trodde aldrig jag någonson skulle göra det!


6. Jag blir lätt kär.


7. Jag kan göra pellets

Då så..... dags att utmana andra, hur i håken ska det gå!!!!?

Maria G

Lina F

Lovisa G

Kusin Emma

Linda

Isa

Kicki


3 Kommentarer

Postat av: Sandra den 2008-10-21 @ 22:29:27
http://kronbergskan.blogg.se/

Hej HannaPanna! Haha, har precis utmanat dej utan o läsa din blogg först. Jaja, då slipper du undan!

Postat av: Linda den 2008-10-21 @ 23:40:50

Hej! Skulle du kunna ta mitt spinnpass nu på söndag? Ska till Umstan.

Postat av: Linda den 2008-10-22 @ 12:34:39
http://linda1979.blogg.se/

Men, jag hinner kanske hem... och då tar jag det gärna själv förståss! Kan jag höra av mig på söndag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback