Senaste Inlägg

Nyår!

Jag har jobbat fm idag... tröttsamt imorse att ta sig upp kan jag lova. Det har hunnit varra jul- afton/dagen och annandagen sen jag uppdaterade sist, och dom har varit bra dagar. God mat, trevligt sällskap och fina klappar på aftonen........ lite sovande på dagen och sedan middag hos päronen med hela gänget..... den där annandagen var bra med sov igen på dagen, dock lite snålare denna gång, endast fyra  timmar för vi skulle ju ut med skotrarna jag, Mr A, Patte och Linneduken....... men sova kan man gör en annan gång. Bra middag hos härliga Anki och Per med lite trolleri av Joel och tricks av Inger, som sen nästan alla aandra klarade av. Det fanns några undantag som inte fixade det.... hmm
Sen på lördagen var det dags för skoter igen och se på tävling. Jiiiiises vad vissa körde som bara den,!!! duktiga killar och tjejer............

Har även hunnit med lite skidor, med och utan hund. Lånade Sheni igår tilsammans med ett gäng andra tjer, sååååååå kul!!!! vill mera!   :D

Ikväll då? Jo middag hos mamma och pappa, ev efterrätt hos Rådströms/Holgerssons sen får jag se hur länge jag pallar, börjar ju 05:45 imorgon igen. Kanks eman rent av sover sig igenom tolvslaget.....

Nu ska jag duscha och sen välja kläder.

Gott nytt år!!!!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback