Senaste Inlägg

dan före dan före dopparedan!

och det mesta är nog klart! lite paketsinslagning bara....... stda å röja oxå förståss!

börjar bli sugen på att få testa den svart/röda men saknar ju alla reg papper än, har inte kommit :( jag ska testa mina skidor igen istället :D

Timpan är nere hos broder nu tills imrogn kväll, han har gått på julledigt så det passar ju kaknon då jag jobbar nu i veckan. som sagt natt på julafton och juldagen men det ska nog gå bra.... lite mätt kanske vi kommer vara.

Sunsdvall då? jo, kanon hotell med utsikt över hela stan...... middag på fredagkväll med go vin... go öl..... go wiskey.... go drink.... go drink.... och ännu mera go drink..... så vad händer? Hanna får möta sitt livs största baksmälla på lördagen... jag har trott att jag fått käna på den redan, men ack så fel jag hade och ack så dålig jag var......... ingenting ville ner.... allt ville upp :( urk!!!!!!!! skakis, hungrig, tom i magen på både föda och vätska pallade jag inte lämna hotell rummet på hela dagen!!!!!!!!!! hör och häpna! den bokade spa dagen blev aldrig av!!!!!!!!!!!!! TYYYYYPIST! till slut var det bara att pallra sig upp till den bokade trerätters middagen.... kl 20:45 tror jag vi tog den....... tack och lov gick den ner..... dock inte vinet och ölen som var så go dagen före, den var inte alls lika god nu... hmm... whiskeyn skippade jag helt plus även drinkarna.
Sen blev det en lättvaggad kväll för mig.
Fick ju iaf hotell frukost på söndagmorgon för den var ju som bortblåst dagen före :) gott!! sen bara packa ihop och dra till Birsta där Ikea och massa andra affärer väntade.

Vilken resa!!!!!!! jag kommer då alltid minnas den och så här i efterhand skratta åt den också :P

Näää lite skidor nu kanske, hoppas dom varit och kört upp den.......


Hej å hå!

2 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2008-12-24 @ 00:43:56
http://fannysundstrom.blogg.se/

Vilken helg du haft! :P

Tack tack, är så nöjd med färgen!

Japp, självklart ska jag ut! men vet inte vart vi börjar... det visar sig.. :)



Hörde du körde hårt på jobbet ;)



KRAM

Postat av: Erica den 2008-12-30 @ 19:14:20

Hej vill att ni som har bloggar skriver här någongång!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback