Senaste Inlägg

okey då var man här......

efter en önskning från anill, så man får väl vara så god och ställa upp på det nu när hon flyttat ;)

känns kanske lite ovan så här i början men what the heck, jag ser hur det går.....

Vad kommer denna blogg handla om då?? ingen aning faktiskt, det kan nog bli allt mellan himmel och jord, dock ej allt för privat, no no nån motta får det vara!

jag håller ju iaf på med ett projekt här hemma, nämligen fräscha upp Timons hundkoja, så det är lite snickarglädje som jag pysslar med där ute, roktigt trevligt faktiskt bara man kommer igång, han kommer få så mysigt"

igår va jag på mitt första me&i party, det blev två tunikor till mig, gillade dom stenskarpt!!

premiär inlägget är avklarat! yes!
då ska jag bara ta och kolla runt lite hur man kan piffa upp sin sida för nu ser den ju hur tråkig ut som helst.

1 Kommentarer

Postat av: Lina den 2008-08-16 @ 14:05:40
http://anill.blogg.se/

Åh Hanna, tack vad du är snäll! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback