Senaste Inlägg

en kul fredagkväll

var det nere i stallet, åt gott grillat som mejan stod för, mums! Sedan var det dags att springa bort , eller snarare ner maten genom lite brännboll. Länge sen sist man spelade det, vet inte riktigt vilket lag som vann men vi var duktiga hela högen.
Fick samtidigt köra lite hundträning med Timpan då det var fyra andra hundar där,  han är så duktigt så jag var nöjd :)
Nu när jag var där nere och kände alla dofter och den övriga miljön så blev jag faktiskt gode sugen på hästeriet. Får kanske prata in mig om någon behöver lite hjälp så man får hålla igång, för nå köp blir det icket... har ju köpt andra hästkrafter ist..... :P

en dusch nu och sen dyka ner bland kuddarna i soffan till rush hour 2 så man får skratta innan sängen

4 Kommentarer

Postat av: Stannapanna den 2008-08-15 @ 22:53:06
http://ludvigssons.blogg.se/

Godnatt ;-)

Postat av: Emma den 2008-08-16 @ 11:02:46
http://peersson.blogg.se/

Roligt att hitta dig här. :)



Jag har blivit med hund över helgen så nu njuter jag för fulla muggar.. :)

Postat av: ÅM den 2008-08-18 @ 21:27:30
http://ronnvik.blogspot.com

Hejsan, roligt att du också bloggar =) Jo om du är sugen någon gång så har jag ju en gamal herre i hagen som gärna skulle vlja komma sig ut. Han är kanske inte den roligaste å rida, men... Det blir inte så mycket av med det för mig nu på ett tag ;o)

Postat av: Isa den 2008-08-28 @ 14:13:25

djur det ÄR kul =) pollar och vovvar! Hoppas det klaffar så vi kan åka på onsdgakväll ! Höres


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback