Senaste Inlägg

mindre än.....

4 veckor kvar nu!!!? Sjukt vad fort allt har gått! Magen blir bara större å större, jag blir mer som en valross men det är ju helt underbart! :D
Helgen har varit jättebra, vi tog det bara lugnt i fredags med lite tv och en tidig kväll. I lördags hade vi Kjellren/Rönnholm här på middag och det var mkt trevligt.
Vi har donat på i stallet, tagit ner sommarhagen, bättre sent än aldrig ;)
Idag var jag med ett gäng tjejer samt en kille på Erikas café och jag säger bara WOW vilket ställe!!!!! MKT gott fika, billigt och en trevlig miljö!!!! Kan inte annant än rekomendera alla andra som inte hunnit dit att fara dit nästa söndag omedelbums! :D Jag kommer då fara dit många fler gånger kan jag säga.
Jag ska spela poker ikväll, var länge sen nu som jag var ute på svenska spel så ska se om man är lite ringrostig :)
Imorrn är det föräldraträff i VIlhelmina och sen ska vi hämta hö i Gunnarn! Plus hämta ved innan Vilhelmina hade jag ju glömt, mkt på agendan...........
ha en skön söndagkväll!

5 Kommentarer

Postat av: Kicki den 2012-01-22 @ 22:27:38
http://kiks.blogg.se/

Hag har hört många som säger det är ett bra fik... Är det bara öppet på söndagar? Måste nog testas nästa gång man är hemma :)

Postat av: Hanna den 2012-01-23 @ 09:49:55

Ja än så länge så kör hon bara söndagar och det är så värt att fara dit så gör det nästa gång du är hemma :D

Postat av: mammi den 2012-01-24 @ 07:55:38
http://anitafixar.blogg.se/

Ja snart är det dax :) Har du hört att Jonte H blev pappa till en flicka i helgen som var

Postat av: Hanna N den 2012-01-24 @ 12:47:47

Vad spännande !! Gud vad tiden rasslat till, själv tycker jag den står stilla haha.

Postat av: Hanna den 2012-01-25 @ 16:49:21

Jag mamma jag såg det på fb :)

Nä du Hanna, här tycker jag dagarna bara flyger fram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback