Senaste Inlägg

solsken och magonta

Idag har stackars Teo haft en grinardag. Han har haft ont i magen det lilla livet :( Så jag har vandrat och burit och guppat och vyssjat. Dödstrött har han varit också men bara kunnat sova korta stunder men så nu strax efter 16 så somnade han och sover fortfarande, skönt för honom. Mattias svängde om på apoteket och köpte minifom som vi ska prova. Det gör ju så ont i mamma hjärtat när han skriker så.
Det har annars varit en toppen dag med kanonväder så jag hade gärna tasgit en kort sväng med vagnen men det får bli en annan gång.
Nu ska vi se om även jag hinner vila lite, känner mig rejält trött!

1 Kommentarer

Postat av: Erica den 2012-03-15 @ 23:30:24

Stackare där :( hoppas att det blir bättre :) kan funka riktigt bra med lilla tempen oxå :) kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback