Senaste Inlägg

40+

och inget vesäntligt verkar hända för att den här bebisen vill komma ut, så det är väl bara att fortsätta pilla naveln å se glad ut! :D Har träff med mvc i villis idag så vi får iaf lyssna på babyn där inne. Väntar på han jag bor med ska komma in från stallet så vi kan fika frukost. Har blivit lite väderomslag i natt, från härliga nästan noll igår så var det minus 18 nu på morgonen. Men det kommer bli en kanon dag för solen kommer lysa upp en klarblå himmel.
Har lånat massa böcker av mamma och när jag läst 75 sidor i en bok så blir jag osäker om jag läst den tidigare.....hmmmm det stör mig att inte veta exakt, för den är spännande, jag känner igen den bitvis men vägrar läsa en bok två ggr! hahaha vilka i-landsproblem man har!!
Ha en bra start på den nya veckan!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback