Senaste Inlägg

Teo!

Har som glömt bort bloggen för ett tag, har ju haft tankarna på annat mycket viktigare!!!! Tänk att han kom till slut vår lille älskling! Teo är det finaste som finns!!!
Förlossningen i sig gick väl sisådär, det drog ut på tiden..... typ 52 timmar sen blev det kejsasrsnitt. Förmodligen för att jag blev igångsatt men man vet väl inte helt säkert. Värkarna var jätte oregelbundna, sällan några vilopauser utan ett ständigt ihållande ont! Men tänk vad bra att man kan glömma!
Nu har vi iaf vår skatt och jag älskar honom redan över allt annat. Dagarna går, han är en vecka och tre dagar nu. Börjar väl få lite koll på vad han vill och inte när han gör sig hörd. Ammningen funkar bra, förutom ömma bröstvårtor men det hör väl till. Han sover bra om natten, uppe två gånger för mat och det känns helt ok för mig.
Linnea och Tristan är och hälsar på i helgen och dom åker hem imorgon. Hon ska få hjälpa mig med föräldrapenningen som jag ska ta ut, tycker det känns krångligt.
Annars allt bra här på gården, hästarna går nu med MC:s hästar. Iom att jag inte rider så ska vi prova ha dom i lag på lösdrift hela högen så blir allt så mkt enklare.
Nu ska jag titta lite på söt Teo!





Mycket sov bilder så här i början :)

5 Kommentarer

Postat av: Maria den 2012-03-11 @ 21:41:59

<3

Postat av: Linda Söderlund den 2012-03-12 @ 08:48:49

<3

Postat av: Hanna N den 2012-03-13 @ 07:07:29

Grattis till sötnosen och vad du fick kämpa innan han kom till världen, bra jobbat ! :-)

Kram

Postat av: Lena den 2012-03-13 @ 15:23:05

Grattis till hela familjen!!! Visst är det häftigt. Kom precis hem från bb med en liten Edit, nu försöker vi få kläm på det nya livet.

Postat av: Hanna den 2012-03-13 @ 18:13:24

Åh va roligt Lena! Grattis til er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback