Senaste Inlägg

långt mellan gångerna

ja det känns som typ en-gång-i-månaden upptadering på denna blogg. Men jag sitter ju inte och väntar på pizza fortfarande ;)
 
Nä men det blir väl så att nu när man har lilleman så hinns det inte med. 
Teo är på g hela tiden. Det ska inte sittas still länge med honom utan det ska aktiveras nästan hela tiden. Nu ska det dessutom smakas på allt man tar i, undersöka och utforska. Sover jättebra om nätterna, somnar efter 19:30 ca och äter för det mesta efter kl 03:00 och sen igen vid 05:00 för att sen vilja kliva upp vid 06:00 i ungefär en timme, sen vill han sova i ca 1,5 timme så då brukar även jag passa på att sova igen. Funkar hur bra som helst.
Lite tråkigt har man väl ibland om dagarna, speciellt nu under semsetertider. Mattias jobbar 7 dgr, ledig 7 dgr då dom är uppe i Kiruna. Så nu är han borta och det känns som att det är dom flesta andra också, så ja, stundtals har man kanske lite tråkigt men det är bara att gilla läget och jag brukar alltid skaffa mig ngt att göra.
Som idag blev det så att jag slängde ihop smet för tre sockerkakor. Då har man då ngt att bjuda på om nån dyker upp :)
Måste även ta tag i och städa upp stallet, lätt att man skjuter på sånt......
 
Nu ska jag läsa paganinikontraktet med Lars Kepler..... (förra inlägget tror jag att jag höll på med hyptositören :))

1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2012-07-18 @ 20:03:17

Jaa..den här pizzan tog definitivt inte 15 minoter 1 kvart;-)

Svar: hahahha nope!!
Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback