Senaste Inlägg

regndag = innedag

ja! idag har jag tillåtit mig själv att bara vara inne och göra ingenting, eller det som infaller mig. känns riktigt skönt.
Hästarna fick åka på bete igår, härligt!! Dom njöt verkligen :D
Jag har hunnit med ett fotbad idag medans Teo sov första halvan av långsovningen. Han låg sedan pigg och glad och ville upp. Så han var uppe i två timmar innan det var dags för sov igen så nu sitter jag här.
här kommer lite bilder på hjärtat!
Teo 2 månader
Roligt att bada!
Stolt kusin som håller i! (dock lite suddig bild)
Här tränar vi att ligga på mage :)
Här ca 3 månader och vi kan greppa efter saker, kul!
Jag är verkligen en gullunge!

2 Kommentarer

Postat av: Rebecca den 2012-06-15 @ 21:35:55
http://mortzell.blogg.se/

Visst är det häftigt att se utvecklingen som händer så snabbt! Just när dom börjar greppa saker kan dom ju roa sig en liten stund :)

Postat av: Hanna den 2012-06-17 @ 21:53:19

Jaa!! Det är superkul! Ibland känns det nästan som man vill stoppa tiden lite för det går nästan lite för fort ibland :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback