Senaste Inlägg

solo

igen för nu har Mattias åkt upp för en vecka i Kiruna.
Miniresan över till Norge gick bara bra, Teo gillade husvagnen tor jag. Han kunde ju stå själv mot ryggstödet i soffan och titta ut genom fönstret, det var intressant :)
Har haft lite problem med fåren....... har tagit bagglammen från tackorna nu men det var inte så populärt varken hos lamm eller mamman. Då vi inte har så mkt alternativ så är dom fortfarande så nära varandra. Efter lite smitningsförsök så får dom oss att tappa hakan. Bagglammen kommer simmande över viken mot oss och tackorna!!! Dessutom tar dom med sig dom vuxna baggarna på släp!! Lite tyngre för dom att simma så Mattias var beredd på att hoppa i men det gick bra ändå. Har aldrig hört att får simmar!? Hur som helst så går alla får hemma nu, bagg killarna med sin mamma tills vi kommit på nått annat, hmm tål att funderas på.....
Teo sover sin fm lur så jag ska passa på att fixa å dona lite med tvätt och dyl. För fick ju sovmorgon till 7 imorse så jag skippar min sovning :) Ha en bra dag!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback