Senaste Inlägg

okey då

dags att skriva ner lite. En natt kvar att jobba och sen är det ledigt en stund. Mkt som ska hinnas när man är ensam hemma och man måste sova om dagarna. Det är inte normalt tycker hundarna, hästarna, fåren och getterna.....hönorna har jag faktiskt ingen aning om, men dom har iofs alltid stått och väntat på att bli utsläppta. Och det är väl inte normalt egentligen att jobba natt, då vill kroppen och hjärnan sova än hur man vrider och vänder på det. Så jag kan lova att jag ser fram emot när asfalten är över. Sover alltid bättre när han är hemma för då vet jag att han fixar allt.
Linnea och Tristan åkte hem idag. Har haft så mkt hjälp av henne. Värsta lyxen! hon har ridit stora hästen hela tiden och jag har suttit baki lilla i vagnen :) TACK! Men i hegen så är det jag som ska rida för då är det träning för Elisabeth, kul kul. Å nya skor på hästarna blir det.
Jag tror det vankas promenad med hundarna nu.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback