Senaste Inlägg

Bäckenbryt

Har precis kommit hem från herr sjukgymnast. Är inte riktigt bra i ryggen men denna gång tror jag det gickk till sig. Nu idag ska jag ta det lugnt och inte göra saker där det kan hoppa tillbaka.
Jag är veckoledig och spelar wordfeud, är ute så mkt som möjligt, kammar hunden, känner när bebis har gympapass, kliver upp minst en gång per natt och måste på toan.
Har ett möte klockan 13:00 idag på jobbet. Så denna dag är lite upphackad. Ska tvätta kläder.
Solen är på väg att komma fram mellan dimmolnen, härlig dag!
Jag är i vecka 23 (+3) och jag finner inte att det är skönt med jeans längre, jag föredrar leggins.

1 Kommentarer

Postat av: Lena Arklöf den 2011-10-31 @ 16:21:46

Hej hopp! Tror att du är planerad typ 3 dagar före mig ( 28:e feb för mig) och jag är mycket imponerad att du ens kan ha jeans fortfarande. Mina jeans är sedan länge förpassade till garderobens allra mörkaste hörn :-) LA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback