Senaste Inlägg

ännu en dag förbi

Min agenda blev väl inte helt som den var tänkt men vad gör väl det. Tältet kom upp iaf, och det var ett stort tält, det kommer rymmas mer än två skotrar i det. Kanske en bil också, skulle kännas skönt att slippa snön och skrapa rutor. Skulle sitta fint med ett till med det kostar ändå en hel del pengar och nu ska man vi rusta oss barnvagn och allt sånt.
Hästarna blev tyvärr inte motionerade för jag insåg att transporten fortfarande saknar vinter däck, Men det är fixat nu!!! Både på transport och pickup bilen. Bara saaben kvar men där måste jag beställa nya däck, money money money.......
Husvagnen är inte heller städad, så den och hästarna får bli imorgon efter att jag varit på möte på jobbet på fm.
På fredag åker vi till Lycksele, Mattias ska gör magnet röntgen på sitt ena knä. Så vi ska passa på att kolla på just barnvagn! :D Känns väldigt främmande men ack så spännande.
Väntar på att centrifiguen ska vara klar så jag kan hänga tvätten innan jag får gå och lägga mig!!
Sov gott!

3 Kommentarer

Postat av: Åsa-Matilda den 2011-10-27 @ 14:54:24

barnvagnar är ju det bästa som finns =) Jag älskar dom! Har köpt på tok för många i mina dar..

Postat av: Hanna N den 2011-10-28 @ 15:57:54

Ni behöver väl en vagn som funkar hyffsat i terräng så jag rekommenderar den vi har som jag är jättenöjd med. Emmaljunga city cross !

Postat av: Hanna den 2011-10-29 @ 08:49:06

Hanna: Ja det blev en city cross! :D Fick samma tips av en annan också och den kändes jättebra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback