Senaste Inlägg

Ny telefon och faster igen

jo jag fick ju en ny mobil av Mattias. En HTC Desire, Nu slipper man vara uppbunden till Itunes som man var med Iphonen. Känns som en bra telefon, grymt snabbt internet, det är rent sagt blixtsnabbt! Sen har jag en 5 mega pixlar kamera på den, jättefina kort blir det men när jag skickar dom till min blogg blir ju kvaliten inte bra. Vad kan det bero på. Jag ser att varje gång jag lägger in bilden i meddelandet så säger den att bilden är för stor och den komprimerar den. Kan det göra så att kvaliten försämras? Jag är sålig på sånt här. Borde finnas nån insällning nånstans.....leta leta leta......
Vi har haft sovgäster i natt. Tom och Johanna! För igår vid middags tid så föddes deras nya lillebror! Va kul!! En stor bebis blev det. 4670 gr och 53 lång. Rund om både mage och ansikte :) Grattis familjen Sandberg/Ericsson!!!
Idag är det morsdag, och vi ska en sväng nu till Vilhelmina.
Grattis älskade mamma!



1 Kommentarer

Postat av: mammi den 2011-05-30 @ 17:45:24
http://anitafixar.blogg.se/

Tack sötaste Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback