Senaste Inlägg

smått å gott

jag, linnea och tristan hade tre superhärliga dagar tillsammans i umeå. vi åt god mat, gick promenader, besökte stan med shopping, slappade och hade allmänt lugnt. Vi passade även på att fara och gratulera tom och gizela till deras söta lilla celiine :)
men det var inte helt enkelt att ta sig iväg dit och hem kan jag säga. På ner vägen så hann jag med att fippla med telefonen i bilen på vägen så jag skar av vägen, hmmm inte bra, tog tid, blev sen....... men allt gick bra med både mig och bilen.
sen på hemvägen så var det en olycka strax utanför stan så jag satt i bilen i fyra hela timmar innan jag var hemma!!!, blev sen.......
Men men som sagt så hade vi kanon bra!
Det är kallt här igen, 28 minus grader som kallast idag. Och jag som hade bokat tid nere i stallet med Lillan och hennes hovar. Så det var bara att bita ihop och köra ner. Maggan fick följa med å fick lite träning med lastning, gick bara bra. Lillan fick så fina fötter igen.
Jag känner av en förkylning i kroppen, slö, ont i halsen och värk i kroppen. Bådar inte gott :(
Snart väntas film, killarna verkar inte vilja se Let´s dance så jag får väl ge med mig :)

2 Kommentarer

Postat av: mammi den 2011-01-15 @ 12:12:47
http://linnetgoes.blogg.se/

Killarna.... är det Mattias och Timon?

Postat av: Hanna den 2011-01-15 @ 12:40:40

och alexander ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback