Senaste Inlägg

Rök! det luktar rök!

Idag har vi jobbat som bara den uppe i Råstrand. Vi brände ena lejdan där hästarna ska gå och så röjde vi ton vis med ris som fick bli stora brasor. Det kommer bli så grönt och fint :) Hundarna åkte in i duschen när vi kom hem (vi också såklart) för dom var aldeles svart efter att ha kutat i askan. Passade då på att prova ett hund balsam som vi fått att alovera-anna, och dom blev så len och mjuk i pälsen!

Vi drog iväg på en poker ikväll till herr lindkvist. Trött och seg som man är så var jag bara med på en runda. Mattias stanna kvar medans jag drog hem för sängen lockade rejält. Va ju bara tvungen att skriva lite här eftersom jag tänkt vara lite flitigare på det.

Hann se vinnande låten på eurovision, tyskland...... vet inte vilka mer låtar som va med men tyckte väl inte den va så där super, eller?

Imorgon blir det ombytta träningar på pållarna, dvs Maggan ska longeras och Kalle ska ridas!. Få se om jag är där lika tidigt som i morse, det betyder i sånna fall strax efter 08:00. Skönt så länge man slipper vara trött när man vaknar så tidigt av sig själv :)

Sov gott, dröm sött


1 Kommentarer

Postat av: Linnéa den 2010-05-30 @ 22:02:45

du e duktig du=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback