Senaste Inlägg

Arbete imorgon

Yes,en helg till avklarad.......

Linnea har varit uppe med stormagen!!!! :D Hon hjälpte mig när jag red Kalle så nu har jag lite mer kött på benen när det gäller honom.
Det har även hunnits med en pokerturnering, vilket inte gick nå vidare för mig, jag åkte ut först!!!! men jag sprang förbi hos farmor och farfar där farbror med fru var och sen kom även mamma och pappa.
Före turneringen fick vi då avjnuta en god middag hos Anki och Per bestående av kalkon! Mumma!

Nu har Mattias åkt iväg och jag ska strax knoppa för ny arbetsvecka. 7-16 är det som gäller hela veckan och då blir det hem på luncherna för att promenera hundarna. Så full rulle med andra ord.
Imorgon ska jag dessutom få testa akupunktur på mina knän, spännande att se om det kan funka.
Idag så följde förresten Mattias med till stallet, och han red Maggan. Helt själv, först inne på banan och sen red vi ut en sväng. Han fick nästan in lättridningen i traven så några gånger till så klarar han det :D

Nä godnatt med er nu!

4 Kommentarer

Postat av: Emma den 2010-06-14 @ 17:28:09
http://peersson.blogg.se/

Du kan inte ana hur sugen man blir på en ridtur när man läser din blogg. :P

Postat av: Hanna den 2010-06-14 @ 18:24:10

Du får följa med mig nån gång i sommar och rida Emma!!! :D

Postat av: Emma den 2010-06-14 @ 22:06:04
http://peersson.blogg.se/

Tror banne mig att jag måste göra det. :) Kommer ju hem i veckan men eftersom jag är ny op så vågar jag nog inte göra nå annat än att vila. :)

Postat av: Hanna den 2010-06-15 @ 17:14:10

men sommarn är lååång ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback