Senaste Inlägg

härliga sommar

tog ledigt några timmar idag så jag och Mattias kunde åka och fixa till hagen så det är klart tills på måndag. Varmt och skönt ute men nalta mkt ordentligt med knott!!!! Jag höll på att bli tokig, aldeles tjockt runt omkring. Och så säger Mattias att han inte tyckte det var så farligt.....
Hur som haver så fick vi ju träffas dom timmarna för klockan sju for han iväg för jobb på dansgalan. Jag for ner till stallet och nattade djuren, tog en promenad i skogen med hundarna. Sen en snabbis förbi Anderssons och ropa hej. Det var ett glatt gäng där som skulle vidare senare ikväll på dansgalan såklart.

Har tagit en dusch nu och ska se andra halvlek av Spanien - Paraguay.

Förresten så gör jag ju min sista dag imorgon! :D Sen semester.....

Undrar när fam Rönnholm/Kjellren kommer hem från sin semester tripp...........

nä nu börjar matchen!


2 Kommentarer

Postat av: Erica den 2010-07-03 @ 23:25:33

Kommer hem på måndag. Har du blivit moster ?

Postat av: Hanna den 2010-07-04 @ 14:54:07

Nej det har jag inte blivit! Kul ni kommer hem, då jett vi ses å umgås :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback