Senaste Inlägg

räkningarna betalda

tyckte nyss att jag gjorde det, tiden rinner iväg!

Jag och min käre far skulle ju börja mecka i skotern, ja främst han då kanske men jag hjälpe till med det jag kunde. Han insåg efter en stund att det skulle bli mycket, väääldigt mycket att skruva isär då det låg lite tokigt till så jag bestämde mig för att lämna in den istället. Så på måndag morgon åker jag upp med den till Blattnicksele.

Det blir då inge Norris i helgen, blev ju så kallt och där finns ju ingen el så man får elda så hade vi haft tur så hade vi väl fått upp värmen lagomt till vi skulle hem. Istället blir det middag imorgon på Vallnäs. Trevligt!

Ikväll blir det väl Lets Dance kanske.

Mattias har lagt golvet uppe i sovrummet, kanonbra! Tyvärr så har vi räknat lite fel så vi måste beställa mera. Gipsskivorna håller på att åka upp inne i tv rummet så snart kan man måla. Fönstret är skrapat så när allt dammgöra är gjort kan jag måla det. Elektrickern ska få komma till veckan och dra all el i svorummet. Vi är på god väg!

BETPET!!!!

1 Kommentarer

Postat av: Fanny den 2010-01-29 @ 22:19:10
http://fannysundstrom.blogg.se/

Ja, ett den är bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback