Senaste Inlägg

onsdag 20/1

oj aj oj sikken vurpa jag gjporde igår när jag kom hem. Pinknödig och med tre matkassar i högerarmen sprang jag nedför balkongen med nyckeln, på trappstegen ner så tjong i ballongen åker benen undan!!!! :( ett knastrande knakande ljud hördes......... blev lite rädd först att det ähnt ngt för jag fick så ont. Men det var nog bara nacken som fick sig en smäll för idag är jag stelare är stelast där.

For upp en snabbis igår till Anki och flickorna och tittade på råttorna. Ok, dom är rätt söt ändå. Men jag ville inte hålla i dom, en gick snabbt över min hand och det fick vara nog. Livliga små rackare.

Mattias sover...... som vanligt medans jag försöker komma upp i nån vettig tid. Ska upp på vinden och se om det torkat på fönstren för ett tredje och sista varv. Mattias får hjälp av SkarvenMarkus idag och dom ska börja sätta upp gipsskivorna i tv-rummet. Go boys!!!!!!

hej hej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback