Senaste Inlägg

halv kall tisdag

joda, nog har man varit lite hurvens idag. Dagen med ganska mkt tid i stallet. För min glada skull så kunde hon ha 145- täcket jag beställde!! :D Yes!, jag tycker inte om att måsta skicka tillbaka saker och beställe nytt, nä jobbigt!
Red lite, skritt, trav och faktiskt så blev jag positivt överraskad sen jag provred henne. Måste dock hitta ett bett och träns som funkar. Hon biter och tuggar konstant.

Korvstroganoff står på menyn för middag, ska fixa resten med det nu.

Ikväll blir det stallet igen, ska hjälpa Anki när hon rider Terry. Jag och hon ska ha samma utgångspunkt. Börja på låg nivå och stanna där tills det är löst, inget stress här inte.

hej hej

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback