Senaste Inlägg

ensam hemma

ja imorse for Matte upp till Piteå för lite asfaltsläggning, ons, tor, fre ska han vara där. I och med att svarta bilen är i Umeå på service så fick han ta min bil och jag får äran att köra den två färgade mersan, hmm inga vinterdäck, låter konstigt...... men jag tror det kommer gå bra, bara man kör försiktigt.

Två arbetsnätter har jag framför mig nu, vaknade klockan åtta nu så det blir till att sova ikväll ist. Mkt på jobbet igår kväll med testkörningar, lite strul, men samtidigt går ju passen så fort då istället. Jag trivs verkligen med mitt jobb!!!! :D

Ska promenera med hundarna och tror jag ska göra motvind för Rasmus och gå in mot Stensele hållet, bra hjärngympa för den grabben då han inte gillar att behöva gå en annan väg än "hans väg" dvs ner till reningsverket, förbi bakom kyrkogården och hem igen. Han giller även att få fara ut till Grundsele. Men jag blir less hans väg och vill ju se ngt annat!

hej hej

2 Kommentarer

Postat av: erica den 2009-10-14 @ 12:39:25
http://famkjellrenronnholm.wordpress.com

Kan vi inte träffas då?

Postat av: erica den 2009-10-16 @ 12:56:56

fortfarande inget svar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback