Senaste Inlägg

uppdatering kanske

#jag har gått på semester!!!!!

#jag klarade jägarexamen igår!!!!!

#jag håller på att flytta!!!!

#jag ska åka utomlands snart!!!!!

Ja, semester, och ganska ordentligt kan jag säga. Är tillbaka sista aug. Men då gör jag fem dagars arbete mitt i hela ledigheten. Det ska bli hääääärligt!!!!!

Jägarexamen! Va kul!!! Trodde först vi bara skulle ha vanlig träning, eftersom jag bara hade tränat en gång tidigare och då inte alls med så bra resultat. Det var alltså sista delmomentet, högvilt! Jag gick ut med en kanon serie, dock en bom och sen krävdes det bara fyra serier till för att jag skulle sätta dom tre godkända som behövdes. Skönt att det är klart! :)

Från Blåvägen 76 --------> Blåvägen 25. Så nu har jag satt upp ett motto, SLÄNG HANNA SLÄÄÄNG!!! kläder, rat, skräp och annat tjafs som man tror att man kan ha användning för nång gång, or not..... Nu ska röjas :D
Annars känns det jättebra med flytt. Det håller på att renoveras en hel del i 25:an också, hela övervåningen ska fixas från golv till tak. Senare kommer köket att byggas ut!! Fiiiint kommer det attt bli.

Cypern! Larnarca! 1 vecka! Jag och Mattias! Fint hotell (enligt bilderna iaf :P )

Nu blir det operation "gå igenom kläder"

Hörs och ses

4 Kommentarer

Postat av: Maria den 2009-07-08 @ 13:42:51
http://mejan.blogg.se/

Grattis till jägarexamen!!! Kul =)

Släng inga kläder förrän jag har hunnit kolla på dem, du har bra smak ju! ;)

Kram.

Postat av: Linda den 2009-07-08 @ 18:28:24

Jag bara hejar på när du rensar och röjer! Gu se kul! Grattis till jägarexamen!!!

Postat av: erica den 2009-07-09 @ 13:37:40

Grattis det sa du inget om i går:-)

Postat av: Lina den 2009-07-09 @ 20:16:24
http://anill.blogg.se/

Grattis! Nu är det bara att åka ut i skogen och jaga :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback