Senaste Inlägg

morgon hos Linnéa

yes, jag och farmor har ju gjort en tripp ner hit. Gårdagen spenderades lite på stan, fick mig en klipp tid som tur var, välbehövd!! :)
Hem idag igen efter att vi har varit uppe på Ersoda och gjort affärer.
Rasmus fick haka med denna gång, har gått kanon. Han följde oss till hästarna igår och där var han kungen av plank bärare :)

Imorgon blir det Frostberget med ett antal tjejer och tillhörande barn och hundar. KUL!
Måste leta reda på min sovsäck tror jag.

Kanske dax för lite uppfräscning innan vi beger oss. Och en cykeltur med Rasseboy!

2 Kommentarer

Postat av: erica den 2009-08-20 @ 10:53:31

vad rackarns ska du till frostberget å göra?

Postat av: Anonym den 2009-08-21 @ 13:44:53

Vi är ett gäng tjejer/barn/hundar som ska dit. Magdalenas pappa har ju stugor där så vi ska bara ha det härligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback