Senaste Inlägg

snart fredag

härligt! blir att fara på afterworken  imorgon med mossan, farbrors anna, farbrors annas mossa och kussen såklart........

fick klart mitt nya spinning pass, blev riktigt riktigt bra tycker jag, hann dock inte skriva ner listan i slutspurten så det var svårt att komma ihåg vilken låt som kom i turordningen.... hann lura deltagarna några gånger om att det vara "bara" två låtar kver hela tiden.... stackarna vad dom fick jobba :) hoppas dom kommer igen ;) Listan är klar nu iaf till nästa gång!!!

Ikväll for jag och anna ner till M&M (inte godisarna) i barsele och grattade honom... han fick presentkort på skoaffärn så han kan köpa nya dansarskor till festen med stort F nästa helg. Han blev glad. fick kaffe och gokaka....
Timpan fick leka med Sigge och Elvis, vilket hundliv!!! kul hade dom = Timon trött nu

Har köpt för första gången på länge ett par strumpbyxor på ica.... tänkte att det värsta som finns är ju om man har sånna som är kanske aningen för små att dom åker ner i grenen, det vet ni väl att det är det värsta? så där man känner inget tyg längre utan bara hud, alltså låren? Så jag köpte en storlek större....... Antingen är det knepiga storlekar eller så har dom stoppat en tre gånger så stor storlek i förpackningen för dem va gigantiska..... skulle kunna ha dem som en sån här tub-byx-dress.... snyggt? nope jag tror inte det, så jag viker dom dubbelt ist........

Tv NU!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback