Senaste Inlägg

slappardag

igår hade jag avera party, mkt trevligt och det blev en hel del sålt och det vill säga att jag fick massa med värdinnegåvor!!! :D det gillar jag!
så jag stod och bakade hela gårdagen tills fötterna var helt slut på och senare på kvällen såg dom lite smålika ut som mini prinskorvar...... nu börjas det :)
Idag har jag istället bara tagit det lugnt och legat i soffan hela dagen, kollat på tv, datat lite och haft det bra.
Fick förresten en annan nässpray utskrivet så jag kanske får lös mina igentäppta bihålor på vänster sida. Det gör ju ont ju........
Snart är det middag och jag som har knaprat på lite småkakor känner mig inte så hungrig.........

2 Kommentarer

Postat av: Elisabeth Persson den 2012-01-19 @ 20:17:25

Tack för i går och för gofikat!

Postat av: Hanna den 2012-01-20 @ 10:13:26

Vassego!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback