Senaste Inlägg

ösregn

från och till i flera dagar och mer kommer det............
Har en ledig fm som ska fyllas med div göra, stallet ska mockas, getter, får och höns ses över. Rida? nja har haft tur alla dessa dagar och kunnat rida medans det varit uppehåll men nu tror jag baske mig bägge två ska få sig en vilodag. Måste fixa pyspunkan på transporten så jag kan ta mig ner till stallet och träna på bana. Lillan ska klippas också för jag vill inte ha en lurvig shettis i vinter som knappt hinner torka innan det är dags att svetta ner sig igen. Men jag håller mig till en halvklippning iaf. Få se hur det blir med Roddan, om han få stå över att klippas i vinter. Han lär väl få en vintervila över ett par månader.
Hundarna ska ju ut också ovavsett om det regnar eller inte, så tur man har kläder anpassat för det.
Timon fick då en dusch igår för han hade hittat ngt mindre trevligt som han rullade sig i igår kväll :(
Vilken jakt vecka för dom som befinner sig ute i skogen och spanar efter älgar.
Varför inte börja med att vika lite tvätt!!!!
Hej å hå, ha det bäst

2 Kommentarer

Postat av: Erica den 2011-09-09 @ 21:55:18

Roligt du e tillbakas :)

När var ul ?

Postat av: hanna den 2011-09-12 @ 00:45:13

Ja, nu ska jag försöka hålla i det här med bloggandet. Den 19:e är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback