Senaste Inlägg

Fredag och jag är ledig!

Stallet fixat och har röjt upp där ordentligt. Hundarna har fått springa med på cykeltur, duchad och fredagsklädd. Ja, alltså man skippar mjukisbyxorna, gummistövlarna, håret på sne, hö överallt :) Helgen kan börja! Middag på hotellet ikväll.
Magen har ploppat ut lite och jag kan ana lite rörelser där inne, såå spännande. På måndag ska jag få ryggen uppkollad medans jag än så länge kan ligga någolunda på mage. Den är inte 100% så bäst att fixa medans man kan för man lär ju knappast bli lättare framöver. Ska även få besöka frisören, så en hel dag med uppassning på måndag väntar :)
Nu ska det förberedas lite kött inför morgondagens middag så det går snabbt och enkelt imorgon när man kommer hem från träningen säkert hungrig som en tok.
Ha skönaste fredan!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback