Senaste Inlägg

27 +2

bäst att göra nått inlägg innan det går allt för lång tid ;)
Vi har varit och hälsat på Linnéa och Tristan i helgen, hur mysigt som helst. Hann dessutom med lite julklapps handling.
Snön har ju också äntligen kommit, blev ljust och fint ute.
Bebis inne i magen rör sig allt mer och mer. I lördags kväll låg jag och tittade på hur det rördes sig hit och dit, man blir ju bara så lycklig av sånt :D Magen blir allt större och större också, nu känns det verkligen att man har ngt som är lite i vägen. Och värre blir det, men det är väl charmen det också. Få se om man tycker det även i dom sista veckorna.....
Jag ska ta mig ut i stallet och göra sysslorna där nu för sen vill jag bara slappa. Känner mig riktigt trött idag.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback