Senaste Inlägg

Rond 1

mellan mig och Roddan. slutade 1-0 till mig såklart. Började med att longera lite nere på stranden, gick som bra så på med sadel och ut och skritta lite. For upp mot Barbros skifte, halvägs efter lilla vägen där så är det en samling vatten i mitten av vägen. Där tog det stopp och där började matchen mellan oss. Lite stegra, mycket backa, snurra runt en hel del och efter en timme så gick jag segrande ur fighten! Då hade vi ridit på volten tills han kunde skritta lugnt och ridit över vattensamlingen tre gånger. Hästen ordentligt svettig och det viktigaste, han gav upp och gjorde det jag ville till slut!!
Så den träningen ska vi fortsätta med flera dagar framöver.
Här har vi kunnat göra halt över den "gigantiska" vattengraven!

4 Kommentarer

Postat av: Linda Söderlund den 2011-05-12 @ 14:21:34

Du är proffsig, Hanna!

Postat av: Hanna den 2011-05-12 @ 17:15:01

Försöker iaf ;P

Postat av: Linnéa den 2011-05-12 @ 18:55:09
http://linnetgoes.blogg.se/

haha... Han ser då så fin ut iaf=)!

Postat av: mammi den 2011-05-12 @ 23:03:40
http://anitafixar.blogg.se/

Du har nog fått en äkta Stenmarksskalle - tjuri sä nanting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback