Senaste Inlägg

Bloggtorka

Nu är jag verkligen inne i en fas där jag inte är här inne så himla mkt, men så är det ju ibland.
Helgen uppe i Hemavan var iaf trevlig, vädret var väl inte det bästa men en skön slappar helg med mkt god mat blev det! Sånt gillar vi.
Helgerna går fort nu och vi är strax inne i april månad, våren kommer med stormsteg.
En annan fas jag är inne i är att jag är så morgonpigg! Har varit det nu i över två veckor. Resultatet av det är ju då att jag är väldans trött på kvällen, så efter 20:00 börjar jag blinka ordentligt. Har som regel somnat efter 21:00. Skönt att vara pigg och utvilad när man vaknar upp :D Vet dock inte hur det ska gå imorgon för då går jag på natt helg.....hmmm..
Maggan håller då på att bli igångsatt, hon har fodrats upp så nu börjar hon se trevligare ut. Och Lillan har fått gått ner sina x antal kilon som hon hade extra runt magen och nu håller pälsen på att släppa. Ska ta mig an borsten på henne så mkt jag orkar till klippmaskinen får rycka in.
Mattias sitter och ser film med två andra så jag tar väl och går och lägger mig ist. Går ju liksom på övertid ordentligt!
Sov gott

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback