Senaste Inlägg

vin, avera å nytta

Kallt blev det igen......

igår var det dags för vinlotteri igen! det var frisörskan på gustavs roséns vägen som stod för värdskapet. Mycket gott fika hade hon gjort, ett stort plus till hallon tryffeln!
Nå vin vann jag dock inte utan det blev två andra bruttos som får hämta vinet dom vann :)

Inom en snar framtid kommer jag ha ett Avera party här hemma. Är DU intresserad av att komma och lyssna, lukta, klämma, känna så holla up!!! Jag verkligen gillar dom produkterna och det är ju ett sånt brett sortiment!

Stallet är iaf gjort och hästarna fick komma in tidigare och äta middag, dom kommer ju trots allt ut strax efter sex eftersom jag jobbar natt.

Eventuellt så kanske Mattias får operera sig på fredag.......... men jag tvivlar.......känns som man borde få veta lite mera definitivt när det bara är några dagar kvar......

nu ska här städas!

2 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2011-01-19 @ 20:31:12

Jag vill vara med på avera, om det passar förstås:-)

Postat av: mammi den 2011-01-20 @ 06:38:29
http://linnetgoes.blogg.se/

...och jag vill vara barnvakt, om det passar förstås ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback