Senaste Inlägg

Snöstorm

Värsta snövädret med nästan storm!!!! Och jag som hade tänkt rida nu ikväll men det tror jag får vara.
Varken jag eller Maggan vill nog vara ute nu :( Men vi får ju snö iaf!
Imorgon ska vi skotta av hustaket, iom att vi bor vid vattnet så drevar det välsigt mycket, så
i vinkeln uppe på taket har det drevat ordentligt med snö.
Nu är det skidskytte på tv, vi myser jag och Mattias.
Fick en bra bild på Timon och Lillan. Dock var hon väldigt intresserad av sitt hö så jag fick inte med hennes huvud.

2 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2011-01-06 @ 22:37:09

Timon blir en bra stallhund oxå:-)

Postat av: mammi den 2011-01-07 @ 10:55:08
http://linnetgoes.blogg.se/

Ja tänja sig du har både stallhund och stalledräng :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback