Senaste Inlägg

Inne idag

För imorse var det -29 på mätarn, huvva å hurven! Hästarna får äta lite oftare och komma in tidigare. Tur det är mkt sport på tv idag, alpint, skidskytte och längd.
Samtidigt sitter jag och försöker leta musik till mitt spinningpass, som nu ska vara 60 min långt. Jag som känner mig krasslig och hängig är inte alls upplagd för nå fysisk aktivitet, men jag hoppas på att man kryar på sig.
Dax för lunch, rester från igår (crabfish paj) eller fil med svartvinbärssylt som är så god!
Sen kaffe, blodapelsin och slö under filten.
Ikväll blir det gulasch soppa efter lite inspiration från Erica ;)
hej å hå!

1 Kommentarer

Postat av: Erica den 2011-01-15 @ 22:26:33

Kul man kan bidra med någe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback