Senaste Inlägg

hör å häpna

men imorgon ligger Mattias för kniven, han fick operation iaf! Och jag lyckades få ledigt så jag kan följa med honom. Så nu har jag helg med andra ord :)
Det kommer bli en enklare operation till att börja med, dom ska skära upp uppe vid höften och plocka ut några skruvar så benet liksom "faller" ihop lite och förhoppningsvis läker ihop.
Timpan följer med, Rasse får stanna hemma med farbror Alex och min mamma blir hästskötare. Tur man har dom.
Ser på skidskytte, och det gick ju inget vidare för Ferry, strula med geväret :( Men jag hejjar på dom andra, Lindström har varit en hejare i spåret, likaså Bergman, kul!
Mattias är ute nu och provar sin nyinköpta motorsåg, bäst att passa på innan han blir liggandes ;)
Snart ner och göra stallet, sen efter middagen så sticker vi ner till Linnéa och Tristan!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback