Senaste Inlägg

Hittat hem

Ja det känns verkligen som så......
Förut var jag den som alltid skulle göra något!! Aldrig bara kunna vara hemma och dola på utan hela tiden hälsa på ngn, fara dit å upp å ner. Nästan som om det legat en rastlöshet över mig.
Så är det inte nu!
Jag känner ett lugn när jag är här hemma, här ute på Luspnäset! Jag stortrivs. Kan vara hemma och pyssla på och bara vara :D Jag gillar det.
Nackdelen är väl kanske att det börjar va ett tag sen som man umgicks med nära och kära ;) Men det får man ta igen!!
Granen ska ut i veckan iaf. Jag har ju dom här härliga två veckors ledigheten!!! Maggan ska börja sättas igång efter hennes vintervila. Lillan ska få sina tånaglar klippta. Stensele huset ska städas för det ska hyras ut from februari. Och jag ska njuta av livet!
Igår va jag och Mattias i Umeå. Han kollade upp sitt ben igen. Tråkiga besked, han måste opereras om :( Det har inte läkt ihop. Fortfarande öppen fraktur. Usch å huvva, inte underligt han har haft så ont så länge. Det ska ske så fort som möjligt inom två veckor.
Dricka mera kaffe nu.
Ha så bra allihopa!

3 Kommentarer

Postat av: Maria den 2011-01-04 @ 10:46:30
http://mejan.blogg.se/

Ja nu är det verkligen länge sedan! Kan vi inte ses till veckan???

Så skönt att du har hittat hem min vän ♥

Kram!

Postat av: Linnea den 2011-01-04 @ 14:17:32

Jag är så glad för din skull. Härligt att du känner så:-). Längtar tills vi syns igen:-)

Postat av: ÅM den 2011-01-08 @ 13:36:11
http://ronnvik.blogspot.com

Tycker det låter underbart för dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback