Senaste Inlägg

Härlig vinterdag

med solen som tittar fram, det är härligt!

Linnéa och Tristan följde med upp från Umeå, och vi har haft som projekt att köra in Lillan. Vi kanske underskattade henne litegrann, för hon försökte köra sitt egna race. Men det slutade med att hon satt fast i ett dike och vi fick lossa henne och sen fortsatte vi. Andra dagen provade hon att vägra gå, när hon sen skulle igång så började hon stegra i skacklarna men även denna gång fick hon ge sig för tvillingarna Sandberg. Så idag har det gått helt felfritt!!!! Jättekul! Linnéa hoppade dessutom in vagnen hon med så Lillan gick själv där framme i både skritt och trav :) Vi ska fortsätta varje dag tills Linnea åker hem.

Ska göra ett sista ryck i stensele huset idag och sen är huset tomt och våran hyresgäst kan flytta in på fredag. Känns ur skönt som helst. Garaget kommer jag att ta sedan när jag jobbat nästa skift svit som börjar på onsdagmed fm och helg.

Igår var jag och körde igenom mitt nya spinning pass som är ett 60 minuters. Blir ett kanonbra och jobbigt pass där man har chans att sätta egna utmaningar på. Linnea var med och kämpade på, duktiga hon.
Så ikväll är det premiär! Kom och va med ni som kan!!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback