Senaste Inlägg

spark träning

har kommit på ett nytt sätt att motionera Lillan. Man tar sparken och far ut och sparkar med henne. Hon springer brecdvid precis som en stor hund!!! Även Timon följde med och han tyckte det var jätteskoj, även Lillan tror jag. Jag fick även ett pass för jag var sjöblöt i svett när vi var färdiga. Ibland fuskade jag och höll tag i mankammen på henne och åkte, desto mer träning för henne ;) Maggan ska få sig en omgång i eftermiddag men snart börjar ju skidorna så hon får vänta en stund.
Uha natt i natt och jag som sovit så dåligt dom senaste nätterna, hur ska det gå? hoppas jag kan sussa en stund innan........
Kom igen Sverige!!!!!!!!!!

2 Kommentarer

Postat av: mammi den 2011-03-01 @ 06:31:22

Ja sparken är ju ett praktiskt och trevligt färdmedel och sen måste det se rätt roligt ut, liten hund och liten häst men ändå stor skillad mellan dom.

Postat av: Hanna den 2011-03-01 @ 13:46:28

Ja det kan nog vara en fröjd för ögat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback