Senaste Inlägg

Måndag igen

och jag går på natt jobb i fyra nätter, det ska väl funka!
Sitter och njuter av en god frukost och blickar ut genom köksfönstret, det är ju bara för vackert! Det kommer bli en kanondag idag igen med sol och klarblå himmel. Det gillar vi allihopa här ute.
Det väntas skidor på tv idag.....igen.... och det är inget jag inte tycker om :D
Lite kaffe på det här och så bjuder jag på lite bilder!
Min vackra utsikt från köksfönstret
Fina Timon gillar soliga dagar
Ha en bra start på veckan!

1 Kommentarer

Postat av: maria den 2011-02-28 @ 10:43:08
http://smakillarna.blogspot.com/

Åh vad härligt det låter!! Underbart! Men GE Dexter en till chans för det är så jäkla bra! Världens bästa mördare liksom skratt Ha det toppen så hörs vi/Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback