Senaste Inlägg

helt otroligt!

vad vädret är underbart ute. Vi har redan hunnit varit ute och kört med skotrarna en sväng. Mattias visade mig skiftet vårat, har ju inte hunnit sett det än men nu så har jag det.
Nästan fy skam att vara inne nu men det är ju VM!!! och så ska jag passa på att baka parmesan kex som jag ska bjuda på ikväll :) tror dom blir supergoda!
Igårkväll blev vi bjudna på tacos buffe på hotellet av mamma och pappa, bror med familj var även med samt mattias syster med sambo. Mkt trevligt och gott. Sedan for jag förbi några sköna pinglor i andra ändan av storuman. Där hade vi en trevlig stund med prat, skratt och fyllda glas. En sväng på 3:an hanns med men sen drog jag hem. 3:an är inte riktigt min grej längre.......
Snart går starten snart!!!!! heja sverige!

1 Kommentarer

Postat av: maria den 2011-02-27 @ 18:29:51
http://www.smakillarna.blogspot.com/

Men hej Hanna! Ja men jag tittar in på din blogg också ska du veta! Men var är det du bor nu och har du stall och allt på gården din lyllo? =) Sons är HUR bra som helst och jag är så himla glad att vi "bara" är på andra säsongen. Har du sett Dexter då? Det är ju en serie som också är makalöst bra! /Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback