Senaste Inlägg

30

Ja idag har jag gått 30 veckor med lillbebis i magen!!! Den börjar vara riktigt stor nu. Ryggen är det enda problemet men igår fick jag låna hem en Tens apparat så den har jag provat och det med bra resultat.... tror jag. Har bara använt den en gång så det kanske är lite svårt att säga än, men men ska iaf fortsätta använda den.
Har hunnit vara på loppis i Stensele. Fyndade två julstjärnor i trä som ska hänga i fönstren. Den hade jag tänkt spray måla vita för då blir dom ju så fina. Samt ett mjukis djur till hundarna som dom har att leka med. Summan av allt blev 20 kr!!! Billigt!
Snö har det kommit äntligen så nu kommer julkänslan ännu mer :D
Snart får jag besök!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback