Senaste Inlägg

Klippning nr 2 och äckliga råtta!

Nu var det Lillans tur att få bli sommarfräsch. Men det gick hårt åt för kniven i klippmaskinen, men men det får man ta. Ni får en före och efter bild. Man kan nästan tro att det är en annan ponny :)
En special klippning vid ansiktet, hon tyckte faktiskt det var mer ok att klippas där med maskinen för jag ides inte ens prova med lilla trimmen för den hade nog problem med pälsen som Maggan hade kvar. Men öronen fick jag iaf ta med stor maskinen.
Sedan så har vi ju en hund som tar mössen i stallet. Imorse svicha det förbi en större, ganska mkt större mus i ögonvrån på mig. Hurvens! Sen ville Timon in i foderkammaren för den dörren va lämnad på glänt. Där inne va den där stora saken. Nämligen en råtta!!!!!!!! Fy och usch vilka obehagliga djur. Jag plockade bort tunnor och dyl och bad Timon att så fort som möjligt ta kål på den. Duktiga hund! Men det blir inga hundpussar på ett tag ;)Den ligger på en sopskyffel, kroppen är väl ca 15 cm lång. URK!

2 Kommentarer

Postat av: Linnea den 2011-04-17 @ 13:24:13
http://linnetgoes.blogg.se/

Men så fin hon blev. Men råttan var sååå äcklig!!

Postat av: Hanna den 2011-04-17 @ 16:32:06

Ja jag håller med dig om både häst och råtta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback