Senaste Inlägg

trötter

blev jag efter denna håll-igång-dag! Kontoret uppe på vakttjänst håller ju på att flyttas till ett av dom andra rummen i källaren så vi har varit där och grejjat idag. Samt longerat Kalle, mockat och donat på i stallet. Sedan blev det middagslagning (lite sent), och med lite älg kött så fixade jag till en god gryta. Så nu sitter jag i soffan och känner mig riktigt nöjd och slö.
Nu håller min kära sambo på med att foga inne på lilltoan här uppe, sen är det bara handfat och en toa som behövs. Tänka sig att det blev en övervåning till slut! Det var långt borta med det när jag flyttade hit :)
Och imorgon är det valdag.....  vet fortfarande inte vad jag ska rösta på, men nått ska jag väl komma på innan det är dags.
Igår blev vi bjudna på middag av mamma och pappa. Det blev afterwork på hotellet. Tacos stod det på buffén. Den var ok, men jag tror man gör bättre hemma faktiskt.
Man måste ju bli bättre på att gå ut och äta middag där uppe tycker jag. Som min mamma sa, vad gör man om inte hotellet fanns om man vill gå ut och äta en god bit mat? Jag tycker inte att det finns ngt mer ställe som kan matcha med hotellet om jag ska vara ärlig.
inge godis har vi, men kanske nå annat gotta, ska gå ner och titta efter :)
ha en bra lördagkväll!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback