Senaste Inlägg

Radio Sotenäs

Är en kanal som lyssnas på mkt när jag och mina kollegor sitter och jobbar. En kanal med både gammalt och nytt. Den har även hittats här hemma på webbradion så nu spelas den i högtalarna.
Spinning ikväll, passa på! Sista gången gratis så kom förbi och prova!!!!!
Dock är mina knän inne i ett skov nu igen och dom säger aj aj. Men det är bara att bita ihop för det brukar bli bättre till slut.
Träningar i helgen med Maggan. Ska klippa henne idag, med min nya klippmaskin!! Så nöjd över köpet. Det blev en beg. Delaval med tre skär till. Ett behöver då slipas upp iaf.
Maggan sätter ju päls som en isbjörn. Tjock blir den dessutom. Så hon lär klippas många ggr i vinter i och med att hon svettas som en gris också.
Kaffe och glo vidare på world wide webb!
Godmorgon!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback