Senaste Inlägg

massa bra teve

är det ju nu när hösten har kommit. Ikväll börjar Hells Kitchen! Ett av mina program som jag följer. Dessutom har det hamnat tre hyrda filmer här uppe i tv rummet som ska ses inom tre dagar. Massa mys i soffan med andra ord. Det finns också en taxfree avdelning på bilisten i storuman så det följde med en påse M&M och en påse lakritsi lemon till billiga priser och stooora påsar :)
Gamle Kalle har förvandlats till nån sorts hingst. Maggan och han måste gå i samma hage för att hagarna inte räcker till och nu har han ett uppdrag och det är att han ska vakta Maggan från alla andra killar. I nuläget är det Alvar som står i grannhagen. Huga huga vad han har det jobbigt. Inne i stallet beter han sig också som en tok. Går det inte över efter nån vecka så måste jag komma på nån lösning......
Nu ska jag hämta lite lingonglögg att sippa på

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback